مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-27سياسي

73 پروژه در اسلام آباد غرب همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش حیدری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مهمترین رویداد تاریخ معاصر ایران است و دهه فجر و 22 بهمن به عنوان نقطه عطفی در پیروزی این انقلاب در حافظه دوران و آینده مردمان ایران زمین باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر گفت: در ایام دهه مبارک فجر 73 پروژه عمرانی خدماتی، کشاورزی و صنعتی با اعتبار 260 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اسلام آباد غرب افزود: مهمترین این پروژه ها شامل احداث مجتمع خدمات رفاهی، مرکز پزشکی قانونی، اجرای طرح آبخیزداری، احداث مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد، طرح کشت گیاهان دارویی، احداث خانه بهداشت، اجرای سیستم آبیاری بارانی،گازرسانی روستایی و طرح های عمران شهری است.

حیدری از مدیران اداره های شهرستان خواست با هماهنگی بین بخشی و با تنوع بخشیدن به برنامه ها، در راستای اجرای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی کوشا باشند و افزود: شعار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، قانونگرایی، بی طرفی و انسجام ملی است.

وی تاکید کرد: بر این اساس، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حفظ بی طرفی و دوری از دخالت جانبدارانه در امور انتخابات از وقت اداری و امکانات بیت المال له و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 پروژه در اسلام آباد غرب همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد

73 پروژه در اسلام آباد غرب همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد