مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-27سياسي

ترامپ در کرمانشاه دادگاهی می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان کرمانشاهی در یک ویژه برنامه ترامپ را دادگاهی می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان کرمانشاهی در یک ویژه برنامه ترامپ را دادگاهی می کنند.

عباس سروری امروز(هفتم بهمن) در گردهمایی کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان، با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های دانش آموزی برای برگزاری ویژه برنامه هایی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه، افزود: قرار است دانش آموزان با طراحی دستنوشته هایی با مضامین استکبارستیزانه و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پیدا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به طراحی آدمک های سران استکبار با ابتکار دانش آموزان برای راهپیمایی22بهمن، گفت: همچنین قرار است در ویژه برنامه ای که از سوی بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده، یک دادگاه خیابانی برای ترامپ رییس جمهور آمریکا برگزار شود.

سروری در ادامه با اشاره به حضور مردم در همه عرصه های حمایت از نظام و با بیان اینکه دشمنان می خواهند وانمود کنند این حضور از سر اجبار است، گفت: دشمنان بدانند مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی بر سر عهدشان با انقلاب هستند و هیچ چیز نمی تواند مانع حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در کرمانشاه دادگاهی می شود

ترامپ در کرمانشاه دادگاهی می شود