مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-27پزشكي

پنج پروژه عمرانی و درمانی در دهه فجر به بهره برداری می رسد


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: پنج پروژه عمرانی و درمانی در دهه فجر امسال در بیمارستان شهید بهشتی اردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: پنج پروژه عمرانی و درمانی در دهه فجر امسال در بیمارستان شهید بهشتی اردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مرتضی کفیل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از چالش های بیمارستان و بخش درمان شهرستان کمبود پزشک متخصص است با پیگیری های صورت گرفته 5 پزشک متخصص در بخش های زنان و زایمان، رادیولوژی، پوست، پاتولوژی و ارتوپد به بیمارستان شهید بهشتی اردستان اضافه شدند.

اما همچنان در بخش متخصص جراحی و بیهوشی نیازمند پزشک هستیم.

وی با بیان اینکه 5 پروژه عمرانی و درمانی در دهه فجر امسال در بیمارستان شهید بهشتی به بهره برداری می رسد، افزود: افتتاح و بازگشایی بخش روان پزشکی با هزینه یک میلیارد ریال توسط خیران، آشپزخانه بیمارستان با هزینه 7 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و بخش سی تی اسکن با هزینه بیش از 10 میلیارد ریال که توسط خیران تأمین شده از جمله طرح های مهم بیمارستان است.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه بیش از چهل سال از ساخت بیمارستان می گذرد و بسیاری از بخش های آن نیاز اساسی به بازسازی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج پروژه عمرانی و درمانی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

پنج پروژه عمرانی و درمانی در دهه فجر به بهره برداری می رسد