مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-27سياسي

270 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند


معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: طی سالجاری 270 هزار نفر نفر از مناطق عملیاتی و جنگی استان بازدید کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ تقی نجمی ظهر دوشنبه همایش کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی و آیین تجلیل از عوامل اجرایی راهیان نور در آذربایجان غربی اظهار داشت: این زائران از 14 استان کشور از یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین و بلفت سردشت، یادمان شهید بروجردی نقده، شهید ناصر کاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر جزو یادمان های مهم آذربایجان غربی محسوب می شود بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه تربیت دینی و اسلامی مهمترین وظیفه آموزش و پرورش است عنوان کرد: باید پیشرفت های صورت گرفته در ابعاد مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی را به دانش آموزان تبیین و تشریح کنیم، تهدیدهای فرهنگی نقطه عطف تلاش دشمن است و همکاری آموزش و پرورش و بسیج در راستای مقابله با جنگ فرهنگی و رسانه ای و ایجاد مصونیت برای دانش آموزان راه گشا خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه اضافه کرد: 11 هزار اثر در قالب دل نوشته، عکس و کلیپ توسط دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور استان تولید و به دبیرخانه ارسال شده که از آثار برتر تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند

270 هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان غربی بازدید کردند