مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-27بين الملل

تجمعات اعتراضی علیه ظریف مقابل وزارت امورخارجه


تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در این تجمع که در برابر ساختمان نه شرقی نه غربی وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعارهایی علیه محمدجواد ظریف در مذمت مذاکره با آمریکا بعد از شهادت قاسم سلیمانی و ترور وی از سوی آمریکایی ها سر داده شد.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی در انتقاد به سخنان ظریف، شعارهایی از جمله مرگ بر سازشکار ، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر انگلیس، ظریف حیا کن ، وزارت خارجه را رها کن، ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد، الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر منافق سازشکار ، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا ، حرف ما یک کلام انتقام انتقام، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است، مذاکره با دشمن ، خنجر زدن به میهن و .

سر دادند.

در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .

او گفت: همه در کشور باید در راستای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکا حرکت کنند و همه ما فریاد بزنیم هیهات منا الذله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات اعتراضی علیه ظریف مقابل وزارت امورخارجه

تجمعات اعتراضی علیه ظریف مقابل وزارت امورخارجه