مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-27اجتماعي

هشدار وقوع بهمن در جاده های شمال از چهارشنبه/ آلودگی هوا در شهرهای صنعتی


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز سه شنبه با افزایش قابل توجه دما در کشور خصوصاً سواحل شمالی، در جاده های ارتباطی به شمال کشور احتمال وقوع بهمن و انسداد جاده خصوصاً از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه وجود دارد.

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور و شهرها اظهار داشت: امروز و دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت و همین امر موجب می شود در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، قزوین، اراک، اصفهان و کرج، غلظت آلاینده های جوی افزایش یابد.

  وی اضافه کرد: توصیه می شود به دلیل افزایش غلظت آلاینده های جوی، از فردا تا اواسط روز چهارشنبه در تهران، اراک، اصفهان و کرج، تردد غیرضروری در سطح شهر کاهش یابد و کودکان، افراد مسن و بیماران در حد امکان در خانه بمانند.

  مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور، بارش برف و باران در این مناطق شروع می شود و روز شنبه گستره بارش ها کل نیمه غربی کشور را دربرخواهد گرفت.

  ضیاییان گفت: روز یکشنبه هفته آینده این بارش ها در سواحل شمالی کشور، شمال شرق و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، همچنین غرب کشور ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع بهمن در جاده های شمال از چهارشنبه/ آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

هشدار وقوع بهمن در جاده های شمال از چهارشنبه/ آلودگی هوا در شهرهای صنعتی