مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-27سياسي

ادبیات شرافت و عزت را باید حفظ کرد / فاطمیه خط مقدم مقاومت است


استاد حوزه و دانشگاه با مورد خطاب قرار دادن بیان کنندگان موضوع مذاکره با آمریکا گفت: ادبیات شرافت و عزت را نه باید له کرد و باید حافظ آن بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام صالحی نژاد ظهر امروز در جمع مردمی نه به سازش در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: امروز با ادبیات آخوندی یقه برخی افراد را می گیریم که سخن از مذاکره می زنند.

وی محبوبیت سردار سلیمانی را به واسطه مبارزه با دشمن دانست و افزود: آمریکایی ها در زمانه امروز مصداق کفار است و باید اشد علی الکفار بود و ازجمله دلایلی که حاج قاسم دل های میلیونی را در تشییع پیکرش همراه کرد، تبری از دشمنان و استکبار و تمسک به ولایت بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره ای تاریخی به سالروز فوت سید حسن تقی زاده گفت: این فرد عضو لژ ماسون بود و مخالف اصل متمم مشروطه بود که امام خمینی نیز در سال 60 فرمودند اگر از شر رضاخان ها خلاص شدیم اما از شر تربیت شدگان شرق و غرب خلاص نشده ایم و رهبری نیز به افرادی همچون تقی زاده ه ها ر به عنوان افراد غرب زده معرفی کرده است.

وی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: چرا پس از دو یوم الله ضربه موشکی به آمریکا و تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی دوباره از مذاکره سخن می گوییم؟ و از منظر غرب زدگی سخن گفته می شود درحالی که ولی فقیه با دو قید مذاکره را بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات شرافت و عزت را باید حفظ کرد / فاطمیه خط مقدم مقاومت است

ادبیات شرافت و عزت را باید حفظ کرد / فاطمیه خط مقدم مقاومت است