مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-27اقتصادي

508 ناوگان سواری کرایه برون شهری در استان سمنان فعالیت می کنند


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات سهمیه سوخت رانندگان گفت: 508 ناوگان سواری کرایه برون شهری در استان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا طحان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان ضمن بیان اینکه رفع مشکلات سهمیه سوخت رانندگان ناوگان های برون شهری در دستور کار این سازمان قرار دارد، اظهار داشت: درمجموع 508 ناوگان سواری کرایه برون شهری در استان فعالیت می کنند.

وی از اجرای طرح پیمایشی تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون شهری خبر داد و گفت: اعلام شرایط و ثبت نام مالکان ناوگان سواری کرایه برای بهره مندی از این خدمات از دی ماه آغازشده است و اجرای رسمی این طرح از اول اسفندماه در استان سمنان هم زمان با سراسر کشور انجام می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان بابیان اینکه تاکنون 70 درصد از ناوگان سواری کرایه برون شهری استان در این طرح ثبت نام کردند، تصریح کرد: بر اساس این طرح خودروهایی که فعالیت بیشتری داشته باشند می توانند سوخت بیشتر مابه التفاوت هزینه های سوخت را دریافت کنند.

طحان با اشاره به اینکه پس از طرح افزایش قیمت بنزین، استقبال عموم مردم برای استفاده از ناوگان حمل ونقل جاده ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

508 ناوگان سواری کرایه برون شهری در استان سمنان فعالیت می کنند

508 ناوگان سواری کرایه برون شهری در استان سمنان فعالیت می کنند