مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:262020-01-27اقتصادي

وزیر صنعت: قیمت گوشت قرمز و مرغ باید کاهش یابد/ مشکلی برای تامین ارز نداریم


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به مروز زمان قیمت تمام شده گوشت قرمز و مرغ باید کنترل شود و کاهش یابد، گفت: این موضوع باید با در نظر گرفته شدن شرایط و وضعیت دامداران و مرغداران کشور باید مدنظر واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت رضا رحمانی در ستاد تنظیم بازار گفت: خرید تضمینی گوشت قرمز و مرغ با قیمت توافق شده با وزارت جهاد کشاورزی و تشکل ها به گونه ای که تولیدکننده نیز متضرر نشود، برای کنترل بازار در ایام پایانی سال انجام شود.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: حفظ روند تأمین و تولید گوشت قرمز و مرغ برای ما مهم است و تصمیمات گرفته شده در این خصوص با لحاظ کردن این اولویت مهم باشد.

رحمانی بیان داشت: به مرور زمان قیمت تمام شده گوشت قرمز و مرغ نیز باید کاهش یافته و کنترل شود که این روند با در نظر گرفته شدن شرایط و وضعیت دامداران و مرغداران کشور باید مدنظر واقع شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی به موقع عملکردها و اقدامات گفت: خبرها جنبه روانی تاثیرگذاری بر جامعه دارند و جنگ امروز نیز جنگ روانی است که به همین سبب اطلاع رسانی صحیح و به موقع حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: قیمت گوشت قرمز و مرغ باید کاهش یابد/ مشکلی برای تامین ارز نداریم

وزیر صنعت: قیمت گوشت قرمز و مرغ باید کاهش یابد/ مشکلی برای تامین ارز نداریم