مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-27اقتصادي

حدود 8میلیون گردشگر خارجی در ده ماهه اول سال به ایران آمدند


در 10 ماهه ابتدایی امسال، شاهد ورود بیش از 7میلیون و850 هزار گردشگر خارجی به کشور بودیم که با کل آمار سال پیش برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست خبری ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ظهر امروز دوشنبه 7 بهمن در هتل لاله برگزار شد.

تیموری در این نشست با اشاره به میزان ورود گردشگران خارجی به کشور گفت: سال گذشته 7.

8 میلیون گردشگر خارجی داشتیم که نسبت به سال 96، شاهد رشد 52 درصدی بودیم و این درحالی است که در 10 ماهه امسال نیز شاهد ورود بیش از 7 میلیون و850 هزار گردشگر خارجی به کشور هستیم که با کل سال قبل برابر شده است و در این دو ماه آینده هر تعداد گردشگر خارجی به کشور وارد شود آمار ما نسبت به سال قبل افزایش خواهد یافت.

وی افزود: خبرهای خوبی برای حوزه گردشگری نیز داریم به عنوان مثال برای اولین بار با همکاری انجمن های صنفی راهنمایان سراسر کشور، موفق به دریافت مصوبه بیمه راهنمایان گردشگری شدیم، در کنار آن خبر معافیت دفاتر فعال در حوزه ورود گردشگران خارجی از مالیات بر ارزش افزوده نیز منتشر شد که نشان دهنده این است که روزهای خوبی برای گردشگری کشور در راه است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ادامه به برخی از اتفاقات در حوزه گردشگری در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این باره ما نه اولین کشور هستیم و نه آخرین کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 8میلیون گردشگر خارجی در ده ماهه اول سال به ایران آمدند

حدود 8میلیون گردشگر خارجی در ده ماهه اول سال به ایران آمدند