مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-27بين الملل

وزارت خارجه عراق حمله به سفارت آمریکا را محکوم کرد


وزارت خارجه عراق حمله راکتی شامگاه یکشنبه به سفارت آمریکا در بغداد را محکوم کرد و از آغاز تحقیقات درباره این حمله خبر داد.

- وزارت خارجه عراق حمله راکتی شامگاه یکشنبه به سفارت آمریکا در بغداد را محکوم کرد و از آغاز تحقیقات درباره این حمله خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای نسبت به حمله راکتی شامگاه یکشنبه به سفارت آمریکا در بغداد واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه عراق قاطعانه مخالفت خود با حمله راکتی به سفارت آمریکا را اعلام و این تجاوز را محکوم می کند.

وزارت خارجه عراق در ادامه تأکید کرد: وزارت خارجه عراق مطابق با توافقنامه وین درباره تنظیم روابط دیپلماتیک میان کشورهای جهان و تعهد به روابط دوجانبه و حفظ منافع متقابل همه، به حفظ حرمت تمامی هیئت های دیپلماتیک موجود در کشور اهتمام می ورزد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است: عراق تأکید می کند که چنین اقداماتی هیچگاه در سطح روابط راهبردی درحال توسعه میان بغداد و واشنگتن تأثیر نخواهد گذاشت.

وزارت خارجه عراق در ادامه از آغاز تحقیقات مقامات امنیتی این کشور درباره حمله به سفارت آمریکا خبر داد و تأکید کرد: مقامات امنیتی کشور اقدامات تحقیقاتی خود را برای افشای هویت جنایتکاران و تحویل آنها به داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه عراق حمله به سفارت آمریکا را محکوم کرد

وزارت خارجه عراق حمله به سفارت آمریکا را محکوم کرد