مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-27سياسي

انتقاد حاجی دلیگانی از ظریف


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه کشورمان ادعا کرد: مواضع شبهه ناک شما نه تنها تناسبی با اصل عزت، - نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه کشورمان ادعا کرد: مواضع شبهه ناک شما نه تنها تناسبی با اصل عزت، حکمت و مصلحت ندارد بلکه مغایر با گفتمان راهگشای مقام معظم رهبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با روزنامه اشپیگل با بیان این که سیاست خارجی ایران در گفتمان راهگشای مقام معظم رهبری عزت، حکمت و مصلحت است ادعا کرد: جناب آقای ظریف مواضع شبهه ناک جنابعالی با مثلت عزت، حکمت و مصلحت نه تنها تناسبی ندارد، بلکه در مغایرت آن و موجب گستاخی دشمن و ترامپ اشقی الاشقیا است.

وی افزود: آقای ظریف، اگر به عنوان وزیر امور خارجه درک صحیح از شرایط کنونی به ویژه بعد از شهادت شهید سلیمانی ندارید که واویلا! اگر دارید و این موضع ناصواب را می گیرید جای بسی تعجب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در گفت وگو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این پرسش که آیا شما بعد از قتل سردار سلیمانی توسط ایالات متحده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حاجی دلیگانی از ظریف

انتقاد حاجی دلیگانی از ظریف