مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-27سياسي

توجه ادارات استان سمنان به ترویج نماز ضروری است


رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان، بابیان اینکه ترویج نماز با شیوه های دستوری و نامه نگاری بی نتیجه است، گفت: توجه ادارات استان به ترویج نماز ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین ظهر دوشنبه در نشست ستاد اقامه نماز شرکت برق منطقه ای سمنان، ضمن بیان اینکه اهتمام به فرهنگ نماز و توجه به این فریضه الهی یک رسالت است، ابراز کرد: یکپارچگی و انسجام در فعالیت های اقامه نماز، دارای برکات فراوانی است.

وی بابیان اینکه توجه ادارات استان سمنان به ترویج نماز ضروری است، افزود: نمی توان نماز اول وقت را با نامه نگاری و شیوه های اداری و … ترویج داد لذا باید مدیران و مجموعه های اداری قبلاً به این موضوع اهتمام داشته باشند.

مشاور استاندار سمنان در امر نماز، بابیان اینکه امروز باید به فریضه نماز دقت بیشتری داشت، گفت: تغییرات سبک زندگی مردم با توجه تحولات دنیای فنّاوری می طلبد تا برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و بسترسازی لازم در امر ترویج نماز همراه با خلاقیت و ابتکار و مخاطب سنجی صورت گیرد.

شمس الدین در ادامه گفت: ارتقای فرهنگ نماز با همراهی مدیران و دستگاه های اجرایی یک اولویت محسوب می شود چراکه همه ما در راستای توسعه فرهنگ دینی مسئول هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ادارات استان سمنان به ترویج نماز ضروری است

توجه ادارات استان سمنان به ترویج نماز ضروری است