مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-27دانش

چهار عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در میان دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه گیلان احمد رضی افزود: با اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دکتر محمد علی میرزا زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر و علوم مهندسی دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان، دکتر فرهاد شیرینی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشکده علوم پایه و دکتر رضا انصاری خلخالی عضو هیات علمی گروه طراحی جامدات دانشکده مهندسی مکانیک، در میان دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: دکتر عباس ابوالقاسمی، عضو هیات علمی گروه روانشناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، به عنوان دانشمند یک دهم درصد برتر جهان اسلام در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و هنر معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: این ارزیابی بر اساس مستندات پایگاه طلایه داران علم تامسون-رویترز (ISI-ESI) انجام گرفته است.

بر اساس آخرین آمار؛ دانشگاه گیلان با 10 دانشکده و یک واحد پردیس و دو پژوهشکده و 584 عضو هیات علمی و حدود 17 هزار دانشجو به عنوان بزرگترین مراکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است.

این دانشگاه؛ سالانه حدود چهار هزار و 500 دانشجو را در 544 رشته – گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس و مجازی پذیرش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در میان دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

چهار عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در میان دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند