مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-27سياسي

کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در 150 حوزه انتخابیه مشخص شد


معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از مشخص شدن کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در 150 حوزه انتخابیه خبر داد.

- معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از مشخص شدن کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در 150 حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورالدین قدیمی با اشاره به آغاز فرآیند نظرسنجی در 202 حوزه انتخابیه کشور گفت: از هر حوزه انتخابیه اسامی 3 الی 5 نفر پیشنهادشده از طرف مجامع عمومی بودند که برای فرآیند نظر سنجی ارسال شدند .

وی ادامه داد: تا این لحظه اسامی نامزدهای 150حوزه با حدود 165 نماینده مشخص شده است و نتایج نظرسنجی ها به خود مراکز استان ها ارسال خواهد شد و در کمیته استان ها و با حظور کاندیدا پاکت ها ی حاوی نتایج نظرسنجی ها باز و قرائت خواهد شد.

قدیمی با بیان اینکه کاندیدها در روند اعلام نتایج باید متعهد با دستورالعمل شورای ائتلاف باشند، تاکید کرد: اگر کاندیداهایی در نظرسنجی ها از اقبال کمتری برخوردار باشند ، انتظار می رود طبق تعهد داده شده ، از ادامه حضور در انتخابات انصراف وبرای رای آوری کاندیداهای نهایی ائتلاف تلاش نمایند.

معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب زمان نهایی ارسال نتایج نظرسنجی به استانها را تا پایان هفته جاری اعلام و عنوان کرد: تاکنون نتایج بیش از 150 حوزه انتخابیه به دفتر مرکزی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در 150 حوزه انتخابیه مشخص شد

کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در 150 حوزه انتخابیه مشخص شد