مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-27اقتصادي

قناد یزدی کام محکوم مالی را شیرین کرد


یک قناد یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان بخش از سود امسال شیرینی سازی خود را به آزادی یک زندانی جرایم مالی غیرعمد اختصاص داد و کام خانواده ی این مددجو را با طعم گوارای نیکوکاری شیرین کرد.

- ایسنا/یزد یک قناد یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان بخش از سود امسال شیرینی سازی خود را به آزادی یک زندانی جرایم مالی غیرعمد اختصاص داد و کام خانواده ی این مددجو را با طعم گوارای نیکوکاری شیرین کرد.

این خیر نیکوکار که اصرار داشت نامش فاش نشود با حضور در ستاد دیه استان یزد و پرداخت 40 میلیون ریال، زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی که در زندان مرکزی یزد تحمل حبس می کرد را فراهم آورد.

این نیکوکار یزدی هدف از این اقدام خداپسندانه را خیر و برکت بخشیدن به کسب و کار خود، کمک به آزادسازی محکومان مالی نیازمند و بازگشت آنها به آغوش خانواده شان بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، تعداد 170 نفر از محکومین واجد شرایط در 10 ماهه سال جاری با مساعدت اعتبارات قانونی ستاددیه و با کمک خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد شده اند.

برای آزادی این 170 مددجو بالغ بر 576 میلیارد ریال نیاز بود که به همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان، شورای حل اختلاف زندان، مددکاران زندان و قضات اجرای احکام استان یزد مبلغ 535 میلیارد ریال از شکات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قناد یزدی کام محکوم مالی را شیرین کرد

قناد یزدی کام محکوم مالی را شیرین کرد