مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-27اجتماعي

آسمان همدان تا 4 روز آینده صاف است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا چهار روز آینده آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه آلود خواهد بود.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا چهار روز آینده آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری و در برخی نقاط مه آلود خواهد بود.

سیدمحسن موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اواخر روز سه شنبه افزایش ابر در استان خواهیم داشت اما پدیده بارش چندانی نداریم.

وی از افزایش غلظت آلاینده ها در استان خبر داد و گفت: تا روز چهارشنبه به علت پایداری نسبی جو و سکون هوا و عدم وزش باد مؤثر، افزایش غلظت آینده ها در مراکز شهری و استان دور از انتظار نیست.

موسوی در ادامه مطرح کرد: هوای نسبتاً سرد تا فردا در استان باقی خواهد ماند و از صبح چهارشنبه به بعد افزایش نسبی باران در استان خواهیم داشت و تاحدودی از سردی هوا کاسته خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اظهار کرد: دمای همدان در سردترین ساعات 9 درجه سانتیگراد زیرصفر و در گرم ترین ساعات بعدازظهر روز گذشته 5 درجه سانتیگراد بالا صفر بوده است.

موسوی در پایان یادآور شد: سردترین نقطه استان شهرستان قهاوند با 11 درجه سانتی گراد زیرصفر گزارش شده و گرمترین نقاط شهرستان های همدان و ملایر با 5 درجه سانتی گراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان همدان تا 4 روز آینده صاف است

آسمان همدان تا 4 روز آینده صاف است