مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-27اقتصادي

صندوق بازنشستگی یک زیست بوم واقعی/ با خلاقیت می توان بر محدودیت غلبه کرد


مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی یک زیست بوم واقعی است، گفت: مواجه شدن با مشکلات ویژگی زیست بوم ها است و با خلاقیت می توان بر محدودیت غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، اکبر افتخاری، مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری در آیین معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: نگاه من به این صندوق مدیریت یک شرکت و بنگاه اقتصادی که تنها وظیفه تامین منابع و هزینه کرد آن ها را داشته باشد، نیست؛ صندوق بازنشستگی به واقع یک زیست بوم با همه ویژگی های آن است.

افتخاری تصریح کرد: زیست بوم ها چند ویژگی شاخص دارند که داشتن پیچیدگی، داشتن ذی نفعان متعدد، چند بُعدی بودن و مواجه شدن با برخی اختلالات و مشکلات از جمله آن ها است.

وی با بیان اینکه نمی توان به صندوق بازنشستگی صرفا یک نگاه اقتصادی یا یک نگاه اجتماعی داشت، گفت: تدوین سند راهبردی صندوق بازنشستگی که به ندرت در برخی سازمان های پیشرو وجود دارد، اساس و چارچوب مهمی است که برای تهیه آن کار ارزشمندی صورت گرفته و وجود این ظرفیت مسیر و هدف صندوق را در ادامه روشن ساخته است.

افتخاری تاکید کرد: صندوق بازنشستگی در مسیر پیش رو نیازمند کار جمعی، مشارکت کارشناسان و صاحب نظران و چابکی است که این مهم باید در سطوح مختلف از ستاد صندوق تا هلدینگ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بازنشستگی یک زیست بوم واقعی/ با خلاقیت می توان بر محدودیت غلبه کرد

صندوق بازنشستگی یک زیست بوم واقعی/ با خلاقیت می توان بر محدودیت غلبه کرد