مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-27سياسي

برگزاری نشست سالانه بسیج مهندسین صنعتی در زنجان


مسؤول بسیج مهندسین صنعتی استان زنجان از برگزاری نشست سالانه بسیج مهندسین صنعتی در زنجان خبر داد و گفت: طرح صنعت یار و جهاد روشنایی از جمله برنامه های نشست بسیج مهندسین است.

- حسن مهدیخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری نشست سالانه بسیج مهندسین صنعتی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این نشست در روز هشتم بهمن برگزار می شود.

مسؤول بسیج مهندسین صنعتی استان زنجان بررسی وضعیت صنعت استان به ویژه واحدهای مشکل دار را از اهداف برگزاری نشست بسیج مهندسین اعلام و تصریح کرد:  این نشست با حضور مهندسان بسیجی و مدیران تولیدی استان برگزار خواهد شد.

وی به حضور مسؤولان استانی در نشست بسیج مهندسین استان زنجان اشاره کرد و گفت: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت  استان زنجان،مدیرعامل شهرک های صنعتی استان زنجان و صاحبان واحدهای تولیدی از جمله مدعوین این نشست هستند.

مهدیخانی طرح صنعت یار و جهاد روشنایی را از جمله موارد مد نظر بسیج مهندسین در نشست روز هشتم بهمن ماه اعلام کرد و گفت: عارضه یابی از واحدهای صنعتی و همچنین نصب نیروگاه های پنج کیلوواتی از جمله برنامه های بسیج مهندسین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست سالانه بسیج مهندسین صنعتی در زنجان

برگزاری نشست سالانه بسیج مهندسین صنعتی در زنجان