مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-27اقتصادي

گمرک گیلان رسوب کالا ندارد/ مبدا و مقصد کالای قاچاق نیستیم


ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ترخیص فوری کالاهای اساسی در گمرکات گیلان، ادامه داد: خوشبختانه در گیلان رسوب کالا نداریم و کالاها به محض دریافت کد رهگیری بانک ترخیص می شوند.

- ایسنا/گیلان ناظر گمرکات گیلان با اشاره به ترخیص فوری کالاهای اساسی در گمرکات گیلان، ادامه داد: خوشبختانه در گیلان رسوب کالا نداریم و کالاها به محض دریافت کد رهگیری بانک ترخیص می شوند.

ابوالقاسم یوسفی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استان گیلان مهمترین مرز زمینی شمال کشور است، اظهار کرد: وجود مرز ریلی آستارا و سه بندر مهم انزلی، کاسپین و آستارا نیز در گیلان موجب شده روز به روز شاهد افزایش حجم فعالیت های تجاری در استان باشیم.

وی کشورهای حاشیه دریای خزر به ویژه روسیه و آذربایجان را بازار خوبی برای محصولات کشاورزی تولیدشده در گیلان دانست و افزود: در 10 ماهه امسال 659 هزار تن کالا به ارزش 357 میلیون دلار صادرات به کشورهای مختلف داشتیم که از نظر وزن نسبت به مدت مشابه سال 97 کاهش را نشان می دهد.

ناظر گمرکات گیلان با بیان اینکه روسیه 44 درصد وزنی و 46 درصد ارزشی صادرات غیر نفتی از گیلان را به خودش اختصاص داده است، تصریح کرد: آذربایجان با 32 درصد وزنی و 28 درصد ارزشی دومین شریک تجاری گیلان بعد از روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک گیلان رسوب کالا ندارد/ مبدا و مقصد کالای قاچاق نیستیم

گمرک گیلان رسوب کالا ندارد/ مبدا و مقصد کالای قاچاق نیستیم