مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:302020-01-27اقتصادي

افزایش 89 درصدی واردات دام از مرز میلک سیستان وبلوچستان


مدیر گمرک میلک سیستان وبلوچستان گفت: واردات دام از کشور افغانستان نسبت به سال گذشته 89 درصد افزایش پیدا کرده است که در تنظیم قیمت گوشت کشور موثر بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر گمرک میلک سیستان وبلوچستان گفت: واردات دام از کشور افغانستان نسبت به سال گذشته 89 درصد افزایش پیدا کرده است که در تنظیم قیمت گوشت کشور موثر بوده است.

میری یکشنبه 6 بهمن ماه در بازدید فرماندار هیرمند که از پایانه مرزی میلک داشت با بیان اینکه صادرات کالا از بازارچه مرزی میلَلک شهرستان هیرمند، 17 درصد افزایش نشان می دهد افزود: این افزایش صادرات از ابتدای سال جاری تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است وی گفت: در این مدت 950 هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و صد میلیون دلار به کشور افغانستان صادر شده است.

مدیر گمرک میلک سیستان وبلوچستان بیان کرد: عمده محصولاتی که به کشور افغانستان صادر می شود شامل تره بار، لبنیات، مواد خوراکی، آهن آلات، مشتقات نفتی و سیمان است.

وی گفت: میزان ترانزیت کالا در مدت یاد شده، 350 هزار تن است که نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر کالاهای ترانزیتی از مبدا کشورهای چین، هندوستان، امارات، کره جنوبی، ژاپن، آلمان، فرانسه، تایلند، مالزی، اندونزی، سوییس و ترکیه به مقصد افغانستان ترانزیت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 89 درصدی واردات دام از مرز میلک سیستان وبلوچستان

افزایش 89 درصدی واردات دام از مرز میلک سیستان وبلوچستان