مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-27اقتصادي

واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل زده


بنیاد مستضعفان تا ابتدای بهمن امسال بیش از 601 هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله به بنیاد مسکن تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، به دنبال وقوع سیل و زلزله و سوانح طبیعی در نقاط مختلف کشور و با توجه به وظیفه بنیاد در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا ابتدای بهمن ماه، بیش از 601 هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار داد.

بر اساس این گزارش، محمد اتابک مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اعلام این خبر اظهار کرد: بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده 7 استان که در فروردین ماه امسال دچار خسارت شدند، نزدیک به 309 هزار تن سیمان را تخصیص داده که این میزان سیمان اهدایی، تحویل بنیاد مسکن شده است.

وی ادامه داد: همچنین مجموع سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق زلزله کرمانشاه نزدیک به 200 هزار تن بوده که در 7 مرحله تحویل بنیاد مسکن شده است.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس اضافه کرد: علاوه بر این برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله مسجد سلیمان در استان خوزستان و زلزله شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی که در سال جاری دچار خسارت شدند، حدود 4 هزار تن سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تحویل بنیاد مسکن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل زده

واگذاری 601 هزار تن سیمان رایگان به مناطق سیل زده