مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-27اقتصادي

لزوم تشکیل ستاد رفع موانع سرمایه گذاری در جزیره کیش


تشکیل ستاد رفع موانع سرمایه گذاری در جزیره کیش را از تصمیم سازان و قانونگذاران مطالبه میکنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادرکشتکار در حاشیه بازدید مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش از پروژه میکا مال، با بیان اینکه این پروژه یک ابر پروژه گردشگری است، گفت: پروژه میکا مال تا پایان پروژه حدود 2 هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد به اضافه هزینه مالی پروژه که شراکتی بین ما و بانک گردشگری تعریف و تأمین شده است.

برای این پروژه نزدیک به 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات از بانک گردشگری اخذ شده و این طرح به صورت مشارکتی با بانک گردشگری انجام می شود به طوری که ارزش سهم بانک گردشگری در بورس بیش از 8 هزار میلیارد تومان جهت عرضه اولیه کارشناسی شده است.

کشتکار با بیان اینکه مجموعه میکا به تنهایی قادر به جذب سرمایه گذار نبود، گفت: با بانک وارد مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری شدیم، این مجموعه کتابچه های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری های هدفمند طراحی و چاپ کرد که مخاطبان آن دو گروه ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی بودند و در واقع برای کسانی طراحی شده بود که قصد برگشت سرمایه مناسب دارند.

دریافت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خریداران و بهره برداران غرفه ها کشتکار با اشاره به اینکه فروشگاه های این مجموعه در مرحله سفید کاری به خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل ستاد رفع موانع سرمایه گذاری در جزیره کیش

لزوم تشکیل ستاد رفع موانع سرمایه گذاری در جزیره کیش