مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-27سياسي

فرمانده کل سپاه: دشمنان ما دریافته اند که تهدید نظامی علیه ما بی خاصیت بوده است


سرلشکر سلامی از بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت امت اسلامی نام برد وگفت: ظرفیت ها و قابلیت های بسیج برای خدمت رسانی به مردم نا محدود است و می تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یک هویت اخلاقی است، اظهار داشت: بسیج میدان تجمیع تمام مراتب انسانی است و باید چنین محیطی را به بهترین شکل ممکن بسازیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی از بسیج به عنوان محلی برای تربیت صالحان، عابدان نام برد واظهار کرد: به طور قطع افرادی که در چنین فضای معنوی رشد می کنند ،می توانند برای خدمت به کشور و انقلاب اسلامی آماده شوند.

فرمانده کل سپاه بسیج را مدرسه عشق و کانون تعلیم، تربیت و ساخت شخصیت جوانانی که بعنوان الگوی جامعه شناخته می شوند، توصیف و تصریح کرد: بسیجیان یک صفت نبوی دارند ؛ طبیب هستند و برای درمان بیماری های معنوی جامعه و سالم سازی جوانان تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج برای نفوذ در قلبها و دلهای مردم تلاش می کند، گفت: ما در بسیج باید همچون پناهگاهی برای مردم، در جهت حل مشکلاتشان گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: دشمنان ما دریافته اند که تهدید نظامی علیه ما بی خاصیت بوده است

فرمانده کل سپاه: دشمنان ما دریافته اند که تهدید نظامی علیه ما بی خاصیت بوده است