مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-27فرهنگي

اکران ویژه فیلم فیلمساز کردستانی در جشنواره فجر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با توجه به اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فجر در کردستان، فیلم فیلمساز کردستانی به صورت ویژه اکران خواهد شد.

- سامان احمدی ضمن تبریک به سالم صلواتی فیلم ساز کردستانی به جهت حضور دومین بار در جشنواره فیلم فجر گفت: کردستان مهد فیلم سازان بزرگی بوده است، حضور این فیلم سازان در جشنواره های معتبر جهانی و ملی برای ما متولیان فرهنگ و هنر استان کردستان بسیار جای خوشحالی است.

وی افزود: راه یافتن فیلم پدران به کارگردانی سالم صلواتی و تهیه کنندگی شهرام مسلخی از دیار کردستان به بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از افتخارات بزرگ برای فیلم ساز کردستان و مردم این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: سالم صلواتی از فیلمسازان کردستانی با فیلم زمستان آخر به شهرتی بین المللی رسید و این فیلم جوایز متعددی در جشنواره های بین المللی از جمله جشنواره فیلم لبنان و بغداد را از آن خود کرد.

نخستین فیلم او، فیلم کوتاهی به نام رویاهای برفی بود که این فیلم، هم در ایران و هم به صورت بین المللی مورد تحسین واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران ویژه فیلم فیلمساز کردستانی در جشنواره فجر

اکران ویژه فیلم فیلمساز کردستانی در جشنواره فجر