مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-27سياسي

تصاویر دیده نشده از روزهای آخر پهلوی و چند مستند دیگر


سیدسلیم غفوری، مدیر شبکه مستند به آثار جدید تولیدی این شبکه به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی چند مجموعه مستند ویژه آماده پخش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، غفوری گفت: در این مجموعه ها تلاش شده است که به ابعاد مختلفی از انقلاب اسلامی قبل و پس از آن و پیشرفت های کشور در دهه های اخیر پرداخته شود که از آن جمله می توان به پشت پرده هایی از حکومت پهلوی، پیشرفت های صنعتی، عمرانی و پزشکی کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد.

مجموعه مستندهای در برابر طوفان ، ابرها ، راه سلامت ، قصه دیار ما و .

از جمله آثاری است که در دهه فجر از شبکه مستند پخش خواهد شد.

جدیدترین قسمت های در برابر طوفان در شبکه مستند او در مورد فصل سوم مجموعه در برابر طوفان توضیح داد و گفت: مستند در برابر طوفان یکی از مجموعه مستندهای پرمخاطب چند سال اخیر صداوسیما درباره پهلوی بوده است که در دهه فجر انقلاب اسلامی از تلویزیون پخش می شود.

فصل سوم از این مجموعه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی نقویان در شبکه مستند تولید شده و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مجموعه مستند روایتگر تاریخ سیاسی و اجتماعی پهلوی دوم از زمان پادشاهی محمدرضا پهلوی تا انقلاب اسلامی است؛ نمایش صداها و تصاویر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر دیده نشده از روزهای آخر پهلوی و چند مستند دیگر

تصاویر دیده نشده از روزهای آخر پهلوی و چند مستند دیگر