مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-27اقتصادي

آغاز ایمن سازی پاساژ «دراکولا»در پایتخت


شهردار منطقه 11 تهران با بیان اینکه 178 ساختمان نا ایمن درمرکز تهران وجود دارد، گفت: ایمن سازی پاساژ «دراکولا»در پایتخت آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران درباره ایمن سازی مراکز تجاری اظهارداشت: بعد از حادثه پلاسکو و برگزاری جلسات متعدد هفتگی با دادستانی، ساختمان های نا ایمن توسط آتشنشانی شناسایی و دستورالعمل ایمن سازی و بهسازی توسط شهرداری به مالکان ساختمان های نا ایمن ابلاغ شده است.

 آبادیان گفت: حدود 178 ساختمان نا ایمن در منطقه 11 وجود دارد که اکثر آنها واحدهای تجاری هستند همچنین دستورالعمل شهرداری برای ایمن سازی ساختمان ها به مالکین و ذی نفعان ابلاغ شده اما عدم مشارکت برخی مالکان باعث شده تا روند ایمن سازی در منطقه با سرعتی که انتظار می رود دنبال نشود.

شهردار منطقه 11 با اشاره به ایمن سازی پاساژ آلومینیوم به عنوان یکی از مجتمع های تجاری ناایمن گفت: این ساختمان نمونه یک مشارکت و همکاری خوب بین شهرداری، مالک و ذینفعان در راستای بهسازی و ایمن سازی ساختمان است.

خوشبختانه ما در این پروژه توانستیم با جلب مشارکت بنیاد مستضعفان به عنوان مالک و کسبه در کنار حمات های شهرداری منطقه شاهد اجرای پروژه ایمن سازی و رفع خطر از خواهر دوقلوی پلاسکو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ایمن سازی پاساژ «دراکولا»در پایتخت

آغاز ایمن سازی پاساژ «دراکولا»در پایتخت