مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-27سياسي

ظریف نباید بحث مذاکره را مطرح می کرد/دولتمردان حماسه ها را بی خاصیت می کنند


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خواهش ما این است که دولتمردان مواظب باشند تا حماسه های مردم را بی خاصیت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به اینکه مردم ما در آستانه خلق دو حماسه بزرگ جدید هستند، اظهار داشت: مردم ما با راهپیمایی دشمن شکن در 22 بهمن، پیام جدیدی در بیعت با مقام معظم رهبری و ارزش ها و آرمان های انقلاب به دنیا خواهند داد و همچنین به حول و قوه الهی حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامی قطعاً دو حماسه بزرگ را رقم خواهند زد همانطور که در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی و همرزمانش، مردم ما حضور حماسی خود را به جهانیان نشان دادند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه خواهش ما این است که دولتمردان مواظب باشند تا این حماسه های مردم را بی خاصیت نکنند، یادآور شد: مردم ما تازه خشم و غضب خودشان را با حضور چند 10 میلیونی در مراسم تشییع سردار سلیمانی به ستون فقرات نظام سلطه یعنی آمریکای جنایتکار اثبات کردند اما با وجود این مسئله و همچنین با وجود آنکه هنوز چهلم سردار سلیمانی نشده است، می بینیم که وزیر امور خارجه ما مقوله منحوس مذاکره با آمریکا را مطرح می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف نباید بحث مذاکره را مطرح می کرد/دولتمردان حماسه ها را بی خاصیت می کنند

ظریف نباید بحث مذاکره را مطرح می کرد/دولتمردان حماسه ها را بی خاصیت می کنند