مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-27ورزشي

340 طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی افتتاح می شود


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به آغاز پروژه های خرد و بزرگ در استان در ایام دهه فجر، گفت: 340 طرح اشتغال و تولید بالغ بر 315 میلیارد ریال در مرکز و شهرستان های استان افتتاح خواهد شد.

- غلامرضا اشرفی، امروز دوشنبه 7 بهمن، در نشست خبری کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان با اشاره به اقدامات در دهه فجر، اظهار کرد: در این ایام در مرکز شهرستان های استان 136 برنامه و 25 برنامه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور جامعه کار و تلاش و تعاونگران در برنامه های پیش بینی شده، افزود: عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری مراسم بزرگراشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به سفر نایب رییس صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر به استان، تصریح کرد: دیدار دستگاه های عضو کارگروه و نشست مشورتی کارگزاران با نایب رییس صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر، اعطای احکام بازنشستگی، تفدیر از فعالان این حوزه و برگزاری همایش نماز، گردهمایی و کارگاه های آموزشی برای مدیران، ائمه و کارکنان در یکی از بنگاه های اقتصای و افتتاح کارگزاری رسمی قاین، برگزاری برنامه شبی با قرآن و تجلیل از قاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی افتتاح می شود

340 طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی افتتاح می شود