مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-27فرهنگي

از حکایت سحر و جادو تا استاندارهای لازم در جشنواره فیلم فجر


بهمن و بهرام ارک که با فیلم سینمایی بلند «پوست» در بخش نگاه نو سی و هستمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند،می گویند: اگر قرار باشد ارزیابی در تمام بخش ها و عوامل فیلم های نگاه نو انجام شود نوعی به هم ریختگی و نابسامانی در جشنواره رخ خواهد داد با این حال این .

- بهمن و بهرام ارک که با فیلم سینمایی بلند پوست در بخش نگاه نو سی و هستمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند،می گویند: اگر قرار باشد ارزیابی در تمام بخش ها و عوامل فیلم های نگاه نو انجام شود نوعی به هم ریختگی و نابسامانی در جشنواره رخ خواهد داد با این حال این اتفاق خوبی است که اگر اثری از استانداردهای لازم برخوردار است، بتواند در بخش سودای سیمرغ هم حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی پوست به نویسندگی و کارگردانی بهمن و بهرام ارک در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در دو بخش نگاه نو و سودای سیمرغ حضور خواهد داشت و داستانی بومی محلی دارد که در فضایی آمیخته با سحر و جادو ساخته شده است.

در این فیلم با سکانسهای موزیکال و در عین حال خیال گونه و عجایب نگاری مواجه می شویم.

علاوه بر آن در این اثر به دعانویسی و خرافات پرداخته شده و به گفته کارگردان این اثر در فرم فیلم فرآیندی پیش گرفته شده که به نوعی جدید خواهد بود و در داستان گویی شیوه نوینی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حکایت سحر و جادو تا استاندارهای لازم در جشنواره فیلم فجر

از حکایت سحر و جادو تا استاندارهای لازم در جشنواره فیلم فجر