مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:162020-01-27بين الملل

افشاگری بولتون همزمان با محاکمه ترامپ او را در مخمصه قرار داد


نیویورک تایمز در گزارشی اختصاصی اعلام کرده به بخشی از کتاب جان بولتون دست یافته که موضوع مناقشه برانگیز درباره دونالد ترامپ را تایید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، نیویورک تایمز گزارش داد بر اساس نسخه پیش نویس کتاب جان بولتون ، ترامپ ماه اوت به بولتون گفت می خواهد توقف کمک ها به اوکراین تا زمانی که اوکراینی ها به تحقیقات در مورد رقبا کمک کنند، ادامه پیدا کند.

بولتون در این خصوص می نویسد: دونالد ترامپ در اوت 2019 به مشاورانش در کاخ سفید اطلاع داده که قصد مسدود کردن کمک های نظامی به اوکراین را ادامه دهد تا رهبران این کشور به تحقیقات درباره فساد مالی احتمالی پسر جو بایدن در اوکراین کمک کنند.

جو بایدن معاون پیشین رییس جمهور آمریکا، یکی از اصلی ترین رقبای احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات 2020 ریاست جمهوری خواهد بود.

دموکرات ها با دست آویز قرار دادن همین پرونده، توانستند پرونده استیضاح دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان را با رای مثبت راهی مجلس سنا کنند.

در بخش دیگری از گزارش نیویورک تایمز به مخالفت های بولتون در خصوص نقش و عملکرد رودی جولیانی (مشاور پیشین ترامپ) در خصوص اوکراین اشاره شده است.

جان بولتون در ماه سپتامبر 2019 و تنها چند ماه پس از ماجرای اوکراین از سوی دونالد ترامپ اخراج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری بولتون همزمان با محاکمه ترامپ او را در مخمصه قرار داد

افشاگری بولتون همزمان با محاکمه ترامپ او را در مخمصه قرار داد