مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 04:452020-01-27سياسي

برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث در سمنان


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بنای تاریخی امام زاده علویان (ع) سمنان خبر داد.

- ابوالقاسم کربلایی غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در سمنان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به اینکه وظیفه یگان حفاظت مراقبت از ابنیه و اشیا است، این مانور به منظور آمادگی پرسنل یگان حفاظت و سایر دستگاه های امدادی و انتظامی در مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه برگزار شد.

وی گفت: هدف از اجرای مانور، حفاظت از بناهای تاریخی، کاهش عواملی که منجر به آسیب بنا می شود و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در زمان حوادث غیرمترقبه است.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: در این مانور، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشتند.

کربلایی غلامی افزود: هم وطنان و دوست داران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود را در خصوص بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در بناهای تاریخی از طریق سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش با هماهنگی دستگاه های امدادی و نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث در سمنان

برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی و حوادث در سمنان