مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 04:302020-01-27اقتصادي

یک لحظه آرامش به چه قیمت؟


برای تجربه یک آرامش کوتاه و فرار از مشکلات پیشرو با مصرف مواد مخدر تمام آنچه را که داشته ایم، از دست خواهیم داد واقعاً آرامش به چه قیمت؟ - ایسنا/کردستان برای تجربه یک آرامش کوتاه و فرار از مشکلات پیشرو با مصرف مواد مخدر تمام آنچه را که داشته ایم، از دست خواهیم داد واقعاً آرامش به چه قیمت؟ چیا سهراب نژاد شامگاه یک شنبه (6 بهمن) در نشست نقش ارتقای نشاط اجتماعی با تمرکز بر جامعه دانشگاهی در پیشگیری از اعتیاد با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه برای قشر دانشجو اظهار کرد: اعتیاد یک تجارت جهانی است و بر همین اساس رشد این پدیده در سطح کشور، استان و جامعه دانشگاهی نیز از این امر تبعیت دارد.

وی افزود: با وجود آشنایی تمام جامعه به ویژه قشر فرهیخته و دانشجو از عواقب این پدیده خانمان سوز بازهم به دلیل تجربه یک آرامش کوتاه مدت جوانان به این معضل اجتماعی رجوع می کنند که این جای تأمل دارد.

سهراب نژاد آرامش حاصل از مصرف مواد مخدر را کاذب دانست و بیان کرد: این آرامش کاذب تمام گذشته، حال و آینده یک جوان را از بین می برد و دیگر فرد هیچ گاه نمی تواند به مسیر گذشته خود بازگردد.

در ادامه رحمان حریری، رییس شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: اگر انرژی که در بحث مسائل سیاسی در دانشگاه ها هزینه می شود در بحث مسائل اجتماعی صرف شود یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک لحظه آرامش به چه قیمت؟

یک لحظه آرامش به چه قیمت؟