مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 22:002020-01-26ورزشي

نابغه ای که چرتکه قهرمانی می اندازد


مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه، 22 دسامبر 2019 برابر یکم دی سال جاری در کشور تایلند برگزار شد و بیش از 50 کودک هوشمند و نخبه ایرانی به این مسابقات راه یافتند که درنهایت تیم ایران توانست در بخش تیمی، - مقام قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

در این مسابقات آیلا تختاییان، کودک نخبه 8 ساله اهوازی نیز توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

نگاهی به مسابقات جهانی تایلند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دختر نخبه اهوازی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه در تایلند و در پنج سطح مختلف A، B، C، D وE برگزار شد و من مطابق گروه سنی خودم، در سطح A قرار گرفتم و قهرمان شدم.

وی ادامه داد: امتحان در هفت صفحه برگزار شد و زمان حل صفحات اول تا سوم، سه دقیقه و صفحات چهارم تا هفتم، یک دقیقه بود؛ یعنی کل زمان پاسخگویی به امتحان چهار دقیقه بود.

آیلا درباره سطح برگزاری رقابت ها گفت: امتحان سخت بود اما به دلیل اینکه تمرینات زیادی انجام داده بودم، به نظرم آسان می آمد.

آنچه آیلا به دنبال آن است آیلا مصمم است که سال آینده پس از راه یابی به مسابقات جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه، بتواند مقام قهرمان قهرمانان را به دست آورد و افتخار بیشتری برای کشور و خوزستان کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابغه ای که چرتکه قهرمانی می اندازد

نابغه ای که چرتکه قهرمانی می اندازد