مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 21:002020-01-26فرهنگي

مفید: ادامه سریال «سرگذشت» سال آینده پخش می شود


پخش این تا 10 بهمن و در قالب 15 قسمت ابتدایی به پایان می رسد و ادامه آن که حدود 20 قسمت نیز هست، سال آینده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

- بهروز مفید تهیه کننده سریال سرگذشت در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره پخش این سریال گفت: همانطور که شاهد بودید فصل اول این سریال اپیزودیک توسط سید جمال سید حاتمی و حسین قناعت سال 96 روز آنتن رفت.

وی ادامه داد: بعد از استقبال مخاطبان از این سریال بر آن شدیم تا فصل دوم آن را با حفظ ساختار و کمی تغییر در محتوا و فاصله گرفتن از فضای دادگاه بروی آنتن ببریم.

  این تهیه کننده با اشاره به دو بخش شدن این سریال در پخش نیز بیان داشت: پخش سریال سرگذشت که این شب ها از شبکه یک سیما بروی آنتن می رود، تا پایان این هفته و در تاریخ 10 بهمن و در قالب 15 قسمت ابتدایی به پایان می رسد و ادامه آن که حدود 20 قسمت نیز هست، سال آینده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

    این تهیه کننده همچنین افزود: طرح سرگذشت در  ابتدا 40 قسمتی بود اما خب بنا به دلیل هایی مجبور شدیم آن را به 35 قسمت کاهش دهیم و هیچ یک از اپیزودهایمان را حتی دو قسمتی هم نرفتیم و همه اپیزودها تنها یک قسمت هستند.

در حالیکه همه سریال های اپیزودی تلویزیون در هر اپیزود دو یا سه قسمت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفید: ادامه سریال «سرگذشت» سال آینده پخش می شود

مفید: ادامه سریال «سرگذشت» سال آینده پخش می شود