مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 20:502020-01-26اقتصادي

چرا باید سواد حرکتی داشته باشیم؟


مدیر سمن تندرستی کارون با اشاره به لزوم توسعه سواد حرکتی در کودکان برای داشتن جامعه ای پویا، سالم و شاد، گفت: متاسفانه خانواده ها و جامعه روی سواد حرکتی برنامه ریزی خاصی ندارند و همین امر نیز باعث ایجاد بروز مشکلات جسمانی مختلف برای افراد در بزرگسالی خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر سمن تندرستی کارون با اشاره به لزوم توسعه "سواد حرکتی" در کودکان برای داشتن جامعه ای پویا، سالم و شاد، گفت: متاسفانه خانواده ها و جامعه روی سواد حرکتی برنامه ریزی خاصی ندارند و همین امر نیز باعث ایجاد بروز مشکلات جسمانی مختلف برای افراد در بزرگسالی خواهد شد.

زینب سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که پایین بودن سواد حرکتی به یکی از مشکلات مهم جامعه تبدیل شده است، اظهارکرد: خانواده ها و جامعه، سرمایه گذاری زیادی روی سواد خواندن و نوشتن می کنند که کار درستی است ولی روی سواد حرکتی که در پویایی و شادابی جامعه نیز تاثیرگذار است، برنامه ریزی خاصی صورت نمی گیرد و همین امر، باعث ایجاد بروز مشکلات جسمانی مختلف برای افراد در بزرگسالی می شود.

وی با بیان این که سواد حرکتی مفهومی به نسبت جدید است که با اندازه گیری، تغییر، سلامت و حال خوب در طول عمر افراد ارتباط دارد، گفت: سواد حرکتی در واقع ظرفیت ما برای داشتن یک زندگی سالم و فعال تعریف می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید سواد حرکتی داشته باشیم؟

چرا باید سواد حرکتی داشته باشیم؟