مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-26اجتماعي

104 مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش هرمزگان از 309 مدرسه دارای انشعاب آب و برق موقت استان، تعداد 104 پروژه در هشت ماهه گذشته دارای انشعاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی دادی زاده سرخایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: 309 پروژه با انشعاب موقت آب و برق در سراسر استان وجود داشت که مطابق مصوبه شورای آموزش و پرورش مقرر گردید در سال جاری 100 مدرسه دارای انشعاب قطعی آب و برق شوند.

وی افزود: در 8 ماهه گذشته انشعاب برق و آب 104 پروژه در مناطق مختلف استان انجام گرفته است تا مدارس بدون انشعاب آب و برق استان به 205 پروژه کاهش یابد.

دادی زاده تصریح کرد: در جلسه بهمن ماه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان مقرر شد، کمیته ای در همین راستا با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، نوسازی، شرکت توزیع نیرو، استانداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی تشکیل شود تا روند انشعاب آب و برق 205 مدرسه دیگر پیگیری و تسهیل گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به ساخت مدارس تخریبی استان اشاره کرد و ادامه داد: مطابق گزارشات اداره کل نوسازی، 193 پروژه ساخت و بازسازی و یا تکمیل پروژه های نیمه تمام توسط خیرین و نیک اندیشان هرمزگانی در سطح استان در دست احداث است که 135 میلیارد تومان از بخش خیرین و بخش دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

104 مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند

104 مدرسه هرمزگان دارای انشعاب آب و برق شدند