مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-26ورزشي

گیلان؛ میزبان دو رویداد ورزشی بین المللی


در حوزه جوانان دو رویداد بین المللی مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک و همچنین مسابقات شطرنج کاسپین کاپ به میزبانی گیلان در بهمن ماه جاری برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در حوزه جوانان دو رویداد بین المللی مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک و همچنین مسابقات شطرنج کاسپین کاپ به میزبانی گیلان در بهمن ماه جاری برگزار می شود.

مریم بخشی امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت های ورزش و جوانان توجه به اشتغال قشر جوان است که در این راستا سال گذشته طرح های کارآفرینی در سراسر کشور اجرا شد و امسال طرح های مذکور به سمت اشتغال هدایت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: یکی از این طرح های خوبی که در حال تدوین است، طرح سرباز مهارت است که با اجرای این طرح جوانان حین خدمت مقدس سربازی مهارتی را فرا می گیرند تا پس از فراغت از سربازی بتوانند اشتغالزایی کنند.

بخشی گفت: یکی دیگر از طرح های پژوهشی روستای بدون بیکار در شهرستان شفت در حال اجراست که پس از اتمام امیدواریم فرصت های اشتغالزایی را معرفی کند.

وی ادامه داد: در ایام دهه مبارک فجر 10 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان؛ میزبان دو رویداد ورزشی بین المللی

گیلان؛ میزبان دو رویداد ورزشی بین المللی