مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:262020-01-26سياسي

آخرین خبر از تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران


در گزارش تغییر و تحول شهرداری، گفته شد 640 ملک شهرداری واگذار شده اما آمار مرتبا زایش کرد و هنوز مساله آنطور که باید واضح نشده و همچنان خبرهای جدیدی درباره واگذاری املاک می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند طرح های تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران گفت که هر روز اخبار جدیدی در این حوزه می شنویم و هرروز املاک جدید واگذار شده در پایتخت کشف می شود.

سید محمود میرلوحی این سخنان را روز یکشنبه پس از جلسه علنی شورای شهر در یک نشست خبری عنوان کرد.

او در این نشست به توضیح روند تشکیل پرونده تحقیق و تفحص از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران پرداخت و اظهار داشت: در مهر 96 و یک ماه پس از حضور در صحن نسبت به برخی مسائل حساسیت خود را با مصوبات نشان دادیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای شورای پنجم برخی می گفتند که شهرداری تهران اصلا بدهی ندارد، اظهار داشت: پس از بررسی های انجام شده این افراد اکنون جرات ندارند این مساله را عنوان کنند.

میرلوحی ادامه داد: در گزارش تغییر و تحول شهرداری، گفته شد 640 ملک شهرداری واگذار شده اما آمار مرتبا زایش کرد و هنوز مساله آنطور که باید واضح نشده و همچنان خبرهای جدیدی درباره واگذاری املاک می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران

آخرین خبر از تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران