مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:152020-01-26بين الملل

مقام فلسطینی: دولت فلسطین هرگز با طرح های آمریکایی تشکیل نخواهد شد


عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح تأکید کرد که دولت فلسطین هرگز بر اساس طرح های آمریکا تشکیل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عزام الاحمد عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین با اشاره به تلاش آمریکا برای مانع تراشی در برابر تشکیل دولت فلسطین، گفت که این فلسطینیان هستند که دولت خود را هر زمان که بتوانند تشکیل خواهند داد.

الاحمد در مصاحبه با وبگاه اردنی عمون گفت که دولت فلسطین تنها در اراضی اشغالی 1967 فلسطین و به پایتختی قدس تشکیل خواهد شد.

او همچنین گفت که هدف نهایی طرح صلح آمریکا، حذف آرمان فلسطین و حمایت کامل و مطلق از رژیم اشغالگر اسراییل است.

این مقام فلسطینی تصریح کرد که تصمیم دولت آمریکا برای رونمایی از طرح صلح موسوم به معامله قرن ، تلاشی برای حمایت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از انتخابات آینده است و دعوت از بنی گانتز برای سفر به واشنگتن و کاخ سفید نیز تلاشی برای ایجاد اتحاد بین آن هاست، چرا که نظرسنجی ها نشان داده که هیچ یک از آن ها به تنهایی قادر به تشکیل کابینه جدید اسراییل نیست.

عضو کمیته اجرایی ساف گفت که طرح صلح آمریکا از مدت ها پیش مطرح شده و از دو سال قبل نیز اجرای آن آغاز شده است و مهم ترین بخش اجرا شده این طرح نیز به رسمیت شناختن قدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی: دولت فلسطین هرگز با طرح های آمریکایی تشکیل نخواهد شد

مقام فلسطینی: دولت فلسطین هرگز با طرح های آمریکایی تشکیل نخواهد شد