مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-26حوادث

فرد سوءاستفاده کننده از صفحه اینستاگرام یک مسوول سمنان دستگیر شد


سرهنگ حسین صادقی عصر یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و مطالب توهین آمیز به صورت گسترده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده مقدماتی با هماهنگی و تعامل لازم با مقام قضایی تشکیل شد و رسیدگی پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی، بررسی صفحه اینستاگرام متهم و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم تصاویر خصوصی مسوول استانی را به همراه متنی توهین آمیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

صادقی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی از شاکی پرونده مشخص شد متهم با نفوذ به حریم خصوصی شاکی و دسترسی به تصاویر منتشر شده از وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به انتشار گسترده آن در فضای مجازی کرده است.

رییس پلیس فتا استان سمنان تصریح کرد: با توجه به حساسیت پرونده، کارشناسان این پلیس با بررسی دقیق و سریع پرونده و انجام اقدامات فنی و خاص پلیسی، مستندات لازم را جمع آوری و در نهایت این متهم سایبری را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد سوءاستفاده کننده از صفحه اینستاگرام یک مسوول سمنان دستگیر شد

فرد سوءاستفاده کننده از صفحه اینستاگرام یک مسوول سمنان دستگیر شد