مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:552020-01-26سياسي

آمریکا هفته جاری سیلی های محکمی از بیروت و بغداد خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد، دشمن اسراییلی و دولت آمریکا بر روی تحریم، فشار، تحریک و تهدید برای تغییر معادلات در لبنان حساب باز کرده بودند، - عضو شورای مرکزی حزب الله، تظاهرات میلیونی در عراق به همراه تشکیل دولت جدید لبنان را سیلی های محکم به دولت آمریکا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد، دشمن اسراییلی و دولت آمریکا بر روی تحریم، فشار، تحریک و تهدید برای تغییر معادلات در لبنان حساب باز کرده بودند، اما تلاش بی فایده بود و لبنان تنها میدان شکست دشمن اسراییلی و دولت آمریکا خواهد بود.

بر اساس گزارش وبگاه العهد ، شیخ قاووق ادامه داد: در این هفته از بیروت تا بغداد سیلی های محکمی نصیب دولت آمریکا شد؛ ملت عراق حرف خود را زدند و میلیونی به تظاهرات پرداختند تا تأکید کنند خون حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس (حکم) خروج نیرو های آمریکایی از عراق برای همیشه را نوشته است.

وی تصریح کرد، اما در لبنان تشکیل دولت جدید یک سیلی به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه این کشور و تمام مقامات دولت آمریکا بود که بر روی آشوب، محاصره مقاومت و به زانو در آوردن لبنانی ها حساب باز کرده بودند؛ آن ها ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هفته جاری سیلی های محکمی از بیروت و بغداد خورد

آمریکا هفته جاری سیلی های محکمی از بیروت و بغداد خورد