مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:452020-01-26اقتصادي

تولید 7 هزار تنی گوشت قرمز در پارس آباد مغان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد گفت: سالانه نزدیک به 7 هزار تن گوشت قرمز در این شهرستان تولید می شود.

- حسن نظیفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد درباره تولید گوشت قرمز این شهرستان اظهار کرد: سالانه حدود 7 هزار تن گوشت قرمز در شهرستان پارس آباد تولید می شود.

وی افزود: شهرستان پارس آباد با دارا بودن یک میلیون و چهل هزار واحد دامی، شامل گاو اصیل، گاو دورگ، گاو بومی، گاومیش، گوسفند و بز یکی از قطب های مهم دامداری در استان اردبیل است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد با تاکید بر نقش مهم این شهرستان در تامین نیاز های دامی استان اردبیل، گفت: پارس آباد دارای دو واحد پرواربندی بره صنعتی فعال و نیمه فعال با ظرفیت 900 راس و با اشتغال زایی 9 نفر و همچنین 6 واحد پرواربندی گوساله صنعتی فعال و نیمه فعال با ظرفیت 850 راس و با اشتغال زایی 17 نفر است.

نظیفی ادامه داد: همچنین 7 واحد پرورش گاو شیری صنعتی فعال و نیمه فعال با ظرفیت 445 رأس و با اشتغال زایی 22 نفر و تعداد 136 واحد دامداری کوچک روستایی فعال با پروانه بهره برداری به ظرفیت 5244 رأس دام سنگین و سبک در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 5500 تن گوشت قرمز در واحد های دامداری شهرستان پارس آباد تولید و روانه بازار مصرف شد، تصریح کرد: این میزان تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 7 هزار تنی گوشت قرمز در پارس آباد مغان

تولید 7 هزار تنی گوشت قرمز در پارس آباد مغان