مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:302020-01-26اقتصادي

اصفهانی ها سالانه 21 میلیارد مترمکعب گاز مصرف می کنند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به طور میانگین سالانه حدود 21 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان در بخش های خانگی، صنعتی و عمومی به مصرف می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار داشت: با وجود بهره مندی بیش از 99.

5 درصد از خانوارهای استان از نعمت گاز طبیعی، این شرکت تمام تلاش خود را برای گازرسانی به متقاضیان جدید به کار بسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: از مجموع انشعابات نصب شده در سال 98، بالغ بر 7 هزار و 62 انشعاب شهری و یک هزار و 749 انشعاب به مشترکین روستایی واگذار شده است و با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات نصب شده در استان در حال حاضر به بیش از یک میلیون 100 هزار انشعاب رسیده است.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون 95 درصد جمعیت شهری و 90 درصد روستاهای واجد شرایط استان از گاز طبیعی استفاده می کنند، افزود: به طور میانگین سالانه حدود 21 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان در بخش های خانگی، صنعتی و عمومی به مصرف می رسد.

 علوی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تعمیرات اساسی ایستگاه ها، نگهداری مناسب تأسیسات و خطوط شبکه گازرسانی استان به طور کامل انجام شده افزود: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم در موضوع مصرف صحیح و بهینه گاز طبیعی از روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها سالانه 21 میلیارد مترمکعب گاز مصرف می کنند

اصفهانی ها سالانه 21 میلیارد مترمکعب گاز مصرف می کنند