مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:252020-01-26حوادث

هشدار پلیس درخصوص کلاهبرداری از طریق واریز مبلغ به حساب افراد


پلیس فتا نسبت به سو استفاده برخی مجرمان سایبری با شگرد واریز وجه به حساب افراد هشدار داد.

- پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان هشدار پلیس درخصوص کلاهبرداری از طریق واریز مبلغ به حساب افراد پلیس فتا نسبت به سو استفاده برخی مجرمان سایبری با شگرد واریز وجه به حساب افراد هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،م رکز اصفهان؛ پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بررسی برخی از پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا نشان می دهد کلاهبرداران سایبری از طریق فیشینگ به اطلاعات حساب های بانکی کاربران دسترسی پیدا کرده و با پولشویی پول های سرقتی را به حساب آنان انتقال می دهند و سپس در زمان های مختلف به منطور طولانی شدن فرآیند بازرسی ماموران نسبت به برداشت غیر مجاز اقدام می کنند.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: با فعال سازی ارسال پیامک واریز و برداشت حساب های مالی خود ، به محض اطلاع از واریز هرگونه مبلغ مشکوک به حساب های مالی بلافاصله با تغییر رمز دوم کارت های بانکی موضوع را به صورت رسمی به مراجع قضایی و بانک های عامل اطلاع دهند .

وی ادامه داد: شهروندانی که به هر دلیل شماره حساب خود را دراختیار دیگران قرارداده اند قبل از بروز هرگونه مشکل و جلوگیری از سوء استفاده، رمز اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درخصوص کلاهبرداری از طریق واریز مبلغ به حساب افراد

هشدار پلیس درخصوص کلاهبرداری از طریق واریز مبلغ به حساب افراد