مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-26فرهنگي

رونمایی از پوستر هفته فرهنگ و هنر چالوس


رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چالوس گفت: رونمایی از پوستر هفته فرهنگ و هنر چالوس از دهم تا شانزدهم اسفندماه در مناطق مختلف اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد محمدی عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر هفته فرهنگ و هنر این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با ابراز خرسندی از تدوین این برنامه توسط اهالی فرهنگ و هنر، اظهار کرد: هنرمندان چالوس در طول سال با وجود کمبودهایی که در بخش سخت افزاری و فضا برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تولیدی خودشان هستند نتوانسته اند به درستی آثار فاخر خود را به نمایش درآوردن و معرفی کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چالوس افزود: عدم جای مناسب در برای اجرای برنامه ها برای هنرمندان از مشکلات اساسی حوزه فرهنگ و هنر چالوس است در حالی که هنرمندان چالوسی در عرصه های استانی، کشوری و بین المللی حضور فعال و مؤثری را دارند و این نشان از ظرفیت های بالای این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی با بیان اینکه با همت و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس تصمیم گرفته شد هفته فرهنگ و هنر را در چالوس اجرا کنیم تا هنرمندان به عرضه آثار خود در رشته های مختلف هنری بپردازند، عنوان کرد: این برنامه برای نخستین بار انجام می شود و طبیعتاً دارای برخی نواقصاتی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر هفته فرهنگ و هنر چالوس

رونمایی از پوستر هفته فرهنگ و هنر چالوس