مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-26سياسي

وضع نگران کننده آب شهری ماهشهر و شادگان


مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وضعیت آب شهری دو شهر ماهشهر و شادگان گفت: این دو شهر به علت افت وضعیت، نسبت به ماه های گذشته بسیار نگران کننده هستند و نامطلوبیت میکروبی در این شهرها خودش را نشان می دهد.

- مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان هشدار داد: وضع نگران کننده آب شهری ماهشهر و شادگان ایسنا/خوزستان مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وضعیت آب شهری دو شهر ماهشهر و شادگان گفت: این دو شهر به علت افت وضعیت، نسبت به ماه های گذشته بسیار نگران کننده هستند و نامطلوبیت میکروبی در این شهرها خودش را نشان می دهد.

فرهاد صفدری در هشتمین جلسه شورای سلامت خوزستان که امروز یکشنبه (6 بهمن ماه) در استانداری برگزار شد، با اشاره به شاخص کیفی آب در مناطق شهری خوزستان در 9 ماهه سال 98، اظهار کرد: میانگین استانی مطلوبیت میکروبی شهری در شهرستان های خوزستان در 9 ماهه امسال 96.

9 بوده که نسبتا خوب است.

با این وجود انتظار ما مطلوبیت صددرصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این مدت مطلوبیت میکروبی آب در بسیاری از شهرستان های خوزستان از جمله غرب و شرق اهواز، کارون و ماهشهر از میانگین استانی کمتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع نگران کننده آب شهری ماهشهر و شادگان

وضع نگران کننده آب شهری ماهشهر و شادگان