مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-26دانش

تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا کی پور با اعلام خبر پرداخت تسهیلات تجاری سازی به شش شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان گفت: - معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از تصویب پرداخت تسهیلات تجاری سازی به شش شرکت فناور مستقر در این پارک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا کی پور با اعلام خبر پرداخت تسهیلات تجاری سازی به شش شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان گفت:: پرداخت این تسهیلات در راستای توانمندسازی و حمایت از تجاری سازی طرح های نوآورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان انجام می شود.

کی پور تصریح کرد: تصویب پرداخت تسهیلات به این واحد های فناور در جلسه مشترک با حضور مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار های نوین و کارشناسان آن معاونت به صورت ویدیو کنفرانس و همچنین مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان به تصویب رسید.

وی در ادامه گفت: در این جلسه سه جانبه، شرکت های فناور منتخب پارک علم و فناوری دانشگاه، طرح کسب و کار خود را ارائه و در نهایت مصوب شد صندوق پژوهش و فناوری استان سمنان که مجری اعطای تسهیلات تجاری سازی معاونت علمی و فناوری است، روند تخصیص تسهیلات به فناوران را اجرا نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد

تسهیلات تجاری سازی به 6 شرکت فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پرداخت شد