مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-26سياسي

گزارش جدید از سیلابهای اخیر به رییس جمهور ارائه شد/ تغییر اقلیم را جدی نگرفته ایم


در نشست خبری هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها، یافته های این گزارش اعلام شد همچنین عنوان شد که گزارش تازه ای از این رویداد به رییس جمهور ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها ظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

محمود نیلی احمدآبادی رییس این هیات با اشاره به اینکه رییس جمهور سوالات 100 گانه ای را در ارتباط با سیلاب های سال گذشته که در استانهای لرستان، خوزستان، شیراز رخ داد، مطرح کرد که ما به این سئولات پاسخ دادیم، اظهار کرد: البته به دلیل تشکیل کارگروه آموزش و منابع انسانی حدود 17 سئوال دیگر به آن اضافه کردیم و در مجموع به 127 سئوال پاسخ داده شد.

وی با اشاره به اینکه در تهیه گزارش سیلاب، 708 نفر با ما همکاری کردند و 430 جلسه بین کارگروه ها و هیئت برگزار شد، افزود: 78 بازدید میدانی از استانهایی که درگیر سیلاب بودند، صورت گرفت.

همچنین در سیل اخیر سیستان و بلوچستان هیئتی اعزام شد تا این موضوع را بررسی کنند که آیا می توان یافته های گزارش سیلاب را در سیل سیستان و بلوچستان عمومیت داد یا خیر؟ گزارش 310 صفحه ای سیلاب به رییس جمهور ارائه شد رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه گزارش اصلی که شامل 310 صفحه است، امروز به رییس جمهور ارائه شد، افزود: در آینده نزدیک گزارش نهایی دیگری را که شامل تحلیل های بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جدید از سیلابهای اخیر به رییس جمهور ارائه شد/ تغییر اقلیم را جدی نگرفته ایم

گزارش جدید از سیلابهای اخیر به رییس جمهور ارائه شد/ تغییر اقلیم را جدی نگرفته ایم