مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-26اجتماعي

بهره برداری از مدارس جدید در جنوب تهران/ دعوت از خیرین برای تجهیز مدارس


شهردار منطقه17 تهران از بهره برداری دو مدرسه جدید در جنوب تهران خبرداد و گفت: از خیرین برای تجهیز و نوسازی مدارس در این منطقه درخواست مساعدت داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمود کلهری شهردار منطقه17 در حاشیه بهره برداری از دو مدرسه به همت خیرین و شهرداری در این منطقه اظهارداشت: حمایت از دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم حائز اهمیت است و از خیرین دعوت می کنم که با حمایت از دانش آموزان و تجهیز مدارس فرسوده، امکانات لازم برای تحصیل و علم آموزی همه دانش آموزان را فراهم کرده تا از ظرفیت های موجود برای راه اندازی طرح های سوادآموزی بهره گرفته شود.

وی افزود: این مدارس از سری مدارس خیری شهر تهران است که با حمایت سازمان نوسازی مدارس تهران و شهرداری منطقه17 احداث شده است.

کلهری گفت: پیش از این در مکان این مدرسه، مدرسه سلمان فارسی قرار داشته که دچار فرسودگی شده و امروز به همت خیرین، از آن بنای فرسوده دو مدرسه جدید سر بر آورده است که  اگر همراهی خیرین نبود این پروژه به ثمر نمی رسید.

شهردار منطقه 17 افزود: اگر بخواهم در یک جمله مفهوم ایثارگر را تعریف کنم باید بگویم که ایثارگری عبور کردن از خود برای رفاه و آسایش دیگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدارس جدید در جنوب تهران/ دعوت از خیرین برای تجهیز مدارس

بهره برداری از مدارس جدید در جنوب تهران/ دعوت از خیرین برای تجهیز مدارس